Basketball

Hou je van een sport vol snelheid, behendigheid en dynamiek? Dan is basketball wellicht iets voor jou!

De basketballafdeling van sportvereniging Argon biedt vijf verschillende teams. Voor de jeugd zijn er: JU14, JU16 en JU18. Daarnaast is er een damesteam en een herenteam.

Trainingstijden:

Maandag JU18 18.30 tot 19.45 uur
Dinsdag Heren 18.45 tot 20.00 uur
  Dames 20.00 tot 21.15 uur
Woensdag JU14 17.15 tot 18.30 uur
  JU 16 18.30 tot 19.45 uur
  JU 18 19:45 tot 21:00 uur
Donderdag Heren 19.30 tot 20.45 uur
Vrijdag JU 18 18.30 tot 19.45 uur

Alle trainingen vinden plaats in Sporthal De Eendracht aan de Eendracht 1 in Mijdrecht. In deze zaal vinden ook de thuiswedstrijden plaats.

Instuif voor kinderen van 6-12 jaar
Om jonge kinderen kennis te laten maken met basketball, biedt Argon op zondagmiddag een instuif aan. Van 13.00 tot 14.30 uur kunnen kinderen tussen 6 en 12 jaar vrijblijvend meedoen. Er is een roulerend schema van trainers om het programma zo divers en veelzijdig mogelijk te maken. Zo leren zij de eerste beginselen van balvaardigheid en behendigheid. De spelinstuif vindt plaats in Sporthal De Eendracht. Aanmelden is niet nodig. Welkom!

Meedoen?
Nieuwsgierig of basketbal wellicht bij jou past? Kom gewoon eens meedoen! Deze dynamische en veelzijdige teamsport moet je ervaren. Vragen? Neem contact op met basketball@svargon.nl

Contributie
De contributie voor basketbalvereniging Argon bestaat uit een vaste afdracht voor de Bond en een vergoeding voor de trainingen en de onkosten. Klik hier voor alle informatie over de contributie.

Informatie over het programma kunt u vinden via deze link.

Informatie over de uitslagen kunt u vinden via deze link.

Als u als tegenstander een wedstrijd wilt verplaatsen of afzeggen. kunt u contact opnemen met de wedstrijdsecretaris via basketbalargon@yahoo.com of telefonisch via 06-46247012.

Het trainingsschema van het lopende seizoen vindt u hieronder als pdf-bestand.

Mocht u lid willen worden van Argon om te basketballen verzoeken we u het inschrijfformulier volledig ingevuld in te leveren volgens de op het formulier gemelde methode.