Basketball

In het lopende seizoen wordt er door Argon met 5 teams deelgenomen aan de competitie van de NBB: Heren 1, Dames 1, JU18, JU16 en JU14.

Informatie over het programma kunt u vinden via deze link.

Informatie over de uitslagen kunt u vinden via deze link.

Als u als tegenstander een wedstrijd wilt verplaatsen of afzeggen. kunt u contact opnemen met de wedstrijdsecretaris via basketbalargon@yahoo.com of telefonisch via 06-46247012.

Het trainingsschema van het lopende seizoen vindt u hieronder als pdf-bestand.

Mocht u lid willen worden van Argon om te basketballen verzoeken we u het inschrijfformulier volledig ingevuld in te leveren volgens de op het formulier gemelde methode.

Vanaf zondag 17 september is er voor de jongsten (alles tussen 6 en 12 jaar) een inloop basketball training van 13:00 tot 14:30 uur in Sporthal de Eendracht. Geen wedstrijd training. Kosten (eerste 3 keer gratis) dan 125 euro per seizoen (na ratio berekend tot einde seizoen).