Gebruik veld 2

13 augustus, 2023

De voorbereiding is weer van start gegaan en diverse oefenwedstrijden gepland. In die planning waren we er van uit gegaan dat de natuurgrasvelden vanaf 26 augustus ingezet zouden kunnen worden.

Echter, omdat veld 2 in het verleden met grote regelmaat moest worden afgekeurd vanwege slechte afvoer van het regenwater is hier vorige week nog ingegrepen door de gemeente en zijn er extra drainagebuizen ingebracht. Of dat niet iets eerder had gekund, vraagt u? Dat lijkt ons inderdaad een goede vraag, waar we het antwoord helaas schuldig op moeten blijven.

Maar het betekent, dat we veld 2 voorlopig nog even niet kunnen gebruiken, we hopen daar bij de start van de competitie voor de jeugd wel op te kunnen. Al geplande wedstrijden zijn uiteraard verplaatst naar andere velden, op begrip wordt gerekend.