Ook tweede oefenwedstrijd levert verlies op

16 augustus, 2023

Ook in wedstrijd nummer 2 tegen een ploeg uit de Vierde Divisie, in dit geval Alphense Boys, moest de eer aan de tegenstander gelaten worden.

De uiteindelijke 3-0 cijfers stonden al halverwege de eerste helft op het bord, met name omdat de samenstelling in de openingsfase een soort van open deuren beleid had, al na 8 minuten was er twee maal gescoord. Na wat omzettingen ging het daarna iets beter, maar de ruststand was geheel in overeenstemming met wat getoond was.

In deel twee met weer een zo goed als geheel nieuw team een ander beeld: veel meer weerwerk, we kunnen zelfs zeggen dat het nu gelijk opgaand was en zeker in de eerste fase de betere kansen voor Argon waren. Het leverde geen doelpunten op, al werd er halverwege de tweede helft wel gescoord, maar dat gebeurde helaas uit buitenspelpositie na een goede aanvalsopzet, maar er stond in ieder geval een veel beter Argon binnen de lijnen.

Hoe dan ook gaf het optreden na rust de nodige voeding aan positieve gedachten, we gaan kijken of daar zaterdag een vervolg aan gegeven kan worden.