Vrijwilligers zijn goud waard!

27 augustus, 2023

Op vrijdag 25 augustus hebben vele vrijwilligers van SV Argon het glas geheven op een goede start van het seizoen ‘23-‘24.

Michiel van Aken, voorzitter van omnivereniging Argon, zei daar het volgende over: "Vrijwilligers zijn binnen onze vereniging van onschatbare waarde. Ik ben trots op en dankbaar voor het aantal vrijwilligers binnen onze vereniging want zonder vrijwilligers is er met recht geen bal aan.
Om de ballen te laten rollen/stuiteren hebben we met elkaar de taak om nog meer vrijwilligers te werven. Vertel in je omgeving wat je doet want wie weet breng je iemand anders op het idee om ook een steentje bij te dragen binnen onze mooie vereniging. Vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend maar uiterst dankbaar werk.

Mocht u nieuwsgierig zijn naar de openstaande vrijwilligers vacatures, mail gerust naar vrijwilligers@svargon.nl en wie weet treffen we elkaar bij de volgende vrijwilligersborrel."

Foto’s van deze avond kunt u zien in het fotoalbum (binnenkort meer foto’s).

We kijken terug op een gezellige, geslaagde avond en wensen de leden en vrijwilligers een succesvol en bovenal sportief seizoen toe.

Bestuur SV Argon