Vrijwilligers/trainers gezocht voor de woensdagmiddag

16 september, 2023

Op de woensdagmiddag tussen 14:30 uur en 16:30 uur traint de jongste jeugd van Argon in de leeftijd van 6 t/m 11 jaar. Een enthousiaste groep vrijwilligers is hier al jaren met veel plezier en enthousiamse bij betrokken. Vanwege een groeiend aantal jeugdspelers willen wij onze trainingsstaf graag uitbreiden en zijn wij op zoek naar vrijwilligers die willen helpen bij het trainen van onze jongste jeugd.

Deze jeugdgroepen trainen in twee tijdsblokken (14.30 uur - 15.30 uur en 15.30 uur -16.30 uur). De trainingen worden in circuitvorm gegeven onder leiding van een ervaren trainer. De vrijwilliger zal tijdens de training een team begeleiden bij het uitvoeren van de vooraf bepaalde en uitgezette oefeningen.

Heb je ervaring met voetbal of een andere teamsport of vind je het gewoon leuk om in groepsverband een steentje bij te dragen aan de voetbalontwikkeling van onze jongste jeugd, meld je dan aan via veldvoetbal@svargon.nl