Superloten: weer een verkocht

08 oktober, 2023

Op zaterdag 07 oktober heeft Xavi Erkelens (team JO12-1JM) met succes alweer zijn tweede "Grote Clubactie 2023 SUPERLOT" verkocht. De koper van het lot is Erik van Leeuwen van de Firma Dirkedaen uit Wilnis. Erik is sinds jaar en dag trouwe sponsor van Argon en hij is tevens één van de initiatiefnemers van de nieuwe DJ hoek in de kantine. Naast het initiatief nemen heeft Erik tevens samen met Leon,, sponsor Jan (aannemersbedrijf Burggraaf) en sponsor Marcel (Gebr. van Schaik) het podium gebouwd en samen gesponsord. Ook nu weer is Erik de beroerdste niet, om tijdens zijn DJ vrijwilligerswerk in de Argon kantine, de club een warm blauw/wit hart toe te dragen. Erik was zo vrijgevig om voor het goede doel een SUPERLOT aan te schaffen t.w.v 50 loten in één keer.

Bij de verkoop van grote clubactie loten steunt de koper voor 80% de clubkas. De opbrengst dit jaar zal ten gunste komen van het Argon-voetbalbeleidsplan. Dit plan is er op gericht de totale jeugd en trainers van Argon in de breedte op te leiden.

Wederom grote klasse Xavi en Erik! Namens de organisatie van de grote clubactie bedankt....

De verkoop van de grote clubactie loopt tot en met zaterdag 4 november 2023.

ER ZIJN MOOIE PRIJZEN TE VERDIENEN BIJ ARGON:
Beste verkopers 1,2,3: Trainingspak naar keuze
Beste verkoopteam 1&2: Teamuitje Eiland van Hein
Beste superlotenverkopers 1 & 2: Trainingstenue (vanaf minimaal 2 superloten)

NB: Met Grote Clubactie loten maak je als koper o.a kans op een hoofdprijs van €100.000,- en met de verkoop van superloten maakt de club kans op een extra prijs van € 5.000,-
Argon heeft voor de beste verkopers in verschillende categoriën mooie prijzen beschikbaar gesteld.
TIP: koop als team een superlot en steun de jeugdopleiding van Argon
Kun je ook een superlot verkopen? Stuur een mail naar groteclubactie@svargon.nl

Meer info superloten: klik hier.
Meer info grote clubactie: klik hier.