Uitslag Rabo ClubSupport

13 oktober, 2023

Op woensdag 11 oktober is de uitslag bekend gemaakt van de actie ClubSupport van de Rabobank. Iedereen die een rekening heeft bij deze bank en ook nog eens lid is mocht drie stemmen uitbrengen op favoriete clubs.

In het gebied van de Rabo Rijn en Veenstromen mocht in totaal € 100.125,- verdeeld worden over 183 deelnemende clubs en verenigingen. De 8.364 uitgebrachte stemmen hebben dus veel clubs iets goeds gebracht en Argon is daar één van. Tot groot genoegen mochten Roel Langelaar en Marco Bakker poseren met een bord waar een waarde van € 1.528,60 op genoteerd stond!

rabo-club-support-2023-a.jpg

Onze dank gaat uiteraard uit naar alle stemmers op onze mooie club, jullie hebben samen voor deze prachtige ondersteuning gezorgd. Heel hartelijk dank daarvoor!!