Superlot verkoper zeer actief tijdens de Herfstvakantie

19 oktober, 2023

Dat je de herfstvakantie extra goed kan benutten voor je vereniging bewijst Mayson Stam uit team JO10-1. Van de week heeft Mayson een superlot verkocht aan Danny Dietvorst van het gelijknamige machinebedrijf DMF Dietvorst uit Uitgeest.

superlot-2(1).jpg

Met de verkoop van dit superlot heeft de koper 50x kans op de hoofdprijs van € 100.000,- en tevens steunt de koper voor 80% de clubkas van Argon. Daarnaast maakt de vereniging bij verkoop van superloten ook nog eens kans op een extra prijs twv € 5.000,-

Kun je ook een superlot verkopen? Stuur dan een mail naar groteclubactie@svargon.nl en de organisatie zal je verder helpen.

Mayson en Danny hartelijk dank voor jullie inzet waarbij de opbrengst ten goede zal komen aan de totale jeugd van Argon.

NB: de grote clubactie bij Argon loopt nog tot en met zaterdag 4 november