Vervolg Kledingplan 2024-2028 | Sponsoring

05 februari, 2024

Onlangs is tijdens de Algemene Leden Vergadering (ALV) uitgebreid ingegaan op het nieuwe kledingplan wat aan de start van het seizoen 2024-2025 zal worden ingevoerd.

Dit plan behelst het ter beschikking stellen (in bruikleen) van kleding aan ALLE (Veldvoetbal, Zaalvoetbal en Basketball) teams (meer dan 45) binnen de club en een mogelijk uitgebreide kledingset voor trainers en tenue voor vaste clubscheidsrechters. En daarnaast nog een aantal andere voetbalgerelateerde items afhankelijk van de doelgroep.

Dit alles van het merk Robey waar een overeenkomst mee wordt gesloten.

De komende 4 jaar zijn er mogelijkheden om als sponsor op de diverse items (kleding, tassen, etc.) vermeld te worden.

Indien er bij u als lezer interesse bestaat, of heeft u nog andere ideeen om over de mogelijkheden vrijblijvend het gesprek aan te gaan dan volstaat een mail naar sponsorzaken@svargon.nl en dan wordt er z.s.m. contact met u opgenomen.

Doet u ook mee om Argon nog mooier te maken?