Zeer geslaagd Sponsor Event

09 maart, 2024

Afgelopen donderdag was het zover, het tweede sponsor event van seizoen 2023-2024. Een grote groep (55) enthousiaste sponsors waaronder een aantal nieuwe sponsors bij onze medesponsor Bowling Mijdrecht. De aftrap van het event was een woord van welkom aan iedereen en zeker aan de nieuwe sponsors die aan de groep werden voorgesteld, deze keer waren dit Alpla Nederland, BVCM, Njoy Media, van Ekris en Jebe Contractor en werd onze pitch (en nieuwe sponsor Robey Sportswear) van de avond voorgesteld.

Het was de beurt aan Anil Bandhoe van Robey Sportswear die onze nieuwe kledingleverancier (I.S.M. Intersport Twinsport) kwam voorstellen. Een mooie inspirerende presentatie waarin naast de historie van het merk, de clubs die het merk dragen in de eredivisie of KKD, de mooie kleding zelf en het proces hoe een custom made shirt (zoals Argon vanaf volgend seizoen ook krijgt, hierover snel meer) tot stand komt ook de sociale verantwoordelijkheid en duurzaamheid. Meer weten over Robey, kijk dan eens op https://www.robeysportswear.com/nl_NL/teamwear.html

Daarna was het tijd dat de sponsors, commissieleden en bestuursleden zelf ook iets gingen doen, dus werd het tijd voor een uurtje bowlen, de strijd werd flink met elkaar aangegaan en aan het eind was het Menno van Tol van onze nieuwe Sponsor Alpla Nederland die er met de winst (168 punten in 1 game) vandoor ging, hij was daarmee de winnaar van de cadeaubon voor 4 personen Bowlen en Grillen bij Bowling Mijdrecht.

Alle aanwezige sponsors bedankt voor jullie aanwezigheid en gezelligheid en op naar het volgende event, houd uw mailbox in de gaten.

Graag benadrukken wij dat zo’n event als deze weer bijdraagt of bij kan dragen aan het bieden van een gezellig platform om collega ondernemers en sponsoren informeel te ontmoeten, de CSZ zet zich graag in om de sponsoren met elkaar te laten verbinden en waar mogelijk op een of andere manier met elkaar of voor elkaar iets (zakelijk) te kunnen betekenen.

Alle foto’s van deze avond zijn HIER te vinden.

Sportieve groet,

Marco, Niels, Peter, Peter, Vincent en Vincent