Vacature trainer SV Argon JO9 lichting

05 april, 2024

s.v. Argon is een gezonde en ambitieuze amateur vereniging in Mijdrecht, welke een belangrijke regio functie vervult. Voor het seizoen 2024-2025 zijn wij op zoek naar een hoofdtrainer voor de JO9 lichting.

De JO9 gaat, geheel volgens het nieuwe voetbalbeleidsplan en andere onderbouw lichtingen van Argon, als leeftijdscategorie samen trainen. De exacte invulling hiervan is, in overleg met onze HJO, nog te bepalen, maar vergt een iets andere aanpak dan de standaard aanpak van één eerste team. Als hoofdtrainer ben je verantwoordelijk voor het uitwerken en geven van de trainingen voor de hele leeftijdscategorie en ben je daarnaast op zaterdag als coach betrokken bij de JO9-1.

Wij zijn op zoek naar een trainer die past bij de leefdtijdskenmerken van spelers in de O9. Bij de O9 gaat het om ontdekken! De nadruk ligt op het beheersen van basistechnieken en zorgen voor een goede breed motorische ontwikkeling. Het ontwikkelen van talent staat centraal. Het resultaat van de wedstrijd is minder belangrijk.

Wij geloven dat ieder individu de mogelijkheid moet krijgen om zich te ontwikkelen als voetballer en we volgen daarom ook het KNVB-principe ‘zo lang mogelijk, zo breed mogelijk opleiden’.

Geloof je hier ook in, dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Een diploma (bijv. voetbalcoach 1 pupillen of hoger) is een pré, maar is niet verplicht. Plezier en positieve coaching is net zo belangrijk.
Ervaring in training geven en omgaan met jeugdspelers is een pré, jezelf willen ontwikkelen en doorgroeien in je rol als trainer vinden wij net zo belangrijk en ondersteunen wij.

Heb je interesse? Neem contact op met de TC coördinator onderbouw, Paul van der Ploeg.
Tel.nr.: 06-14301838
Email: paulvanderploeg@hotmail.com