Sponsoring kledingplan gerealiseerd

11 april, 2024

Beste vrienden van Argon,

We zijn verheugd om dit stukje te mogen schrijven. Het is jullie vast niet ontgaan dat de club Argon in beweging is. Of het nu gaat om de verbouwplannen voor ons complex, invulling nieuwe trainers of de nieuwe tenues die we vanaf volgend seizoen mogen dragen, kortom er staat veel te gebeuren.

Met trots willen wij dan ook delen dat wij vanuit de Commissie Sponsor Zaken in een zeer korte tijd alle beschikbare plaatsen op onze nieuwe uitrusting (lees; wedstrijdtenue ’s, tassen, rugtassen, trainingspakken en (winter) jassen voor de trainers) hebben kunnen voorzien van sponsoruitingen.

Wat vooraf een uitdagende operatie leek te worden om sponsors te vinden bleek alles behalve een lange termijn project. Binnen enkele weken was alles voorzien van een sponsor. Dit geeft maar eens aan dat de club Argon nog steeds een grote maatschappelijke waarde heeft waar bedrijven graag hun steentje aan willen bijdragen door de club te gaan sponseren.

Om deze bedrijven in de spotlights te zetten en hun te bedanken voor het sponseren van de nieuwe kleding gaan we de komende maanden hier extra aandacht aan geven. We organiseren o.a. speciale momenten waarop de contracten worden ondertekend in het bijzijn van ons huisfotograaf en publiceren dit op onze sociale media kanalen. Verder willen we een mooie (groeps-) foto met de nieuwe kleding inclusief de kledingsponsors die we aan het begin van het nieuwe seizoen uitgebreid gaan delen.

Om jullie een impressie te geven zullen de volgende sponsors vanaf volgend seizoen te zien zijn zoals afgebeeld op onderstaande foto's:

wedstrijdtenue.jpg

overige-artikelen.jpg