Heren 1 basketball kampioen!

14 april, 2024

Afgelopen vrijdagavond waren in een overvolle sporthal de Eendracht uitsluitend nog enkele staanplaatsen te vinden toen Argon Heren 1 hun laatste wedstrijd van het seizoen speelden tegen Bourgondië uit Wijk bij Duurstede. Het basketbalseizoen is goed verlopen voor Argon en bij winst worden ze kampioen seizoen 23/24.

Na een wat rommelige start gaat het gelijk op en komt Argon half-time zelfs achter te staan. In het derde kwart laat Argon zien de baas te zijn in eigen sporthal. Tijdens het laatste kwart behouden ze voorsprong en winnen de wedstrijd. Argon heren 1 speelt volgend seizoen weer een klasse hoger!

Seizoen 24/25 is een bijzonder seizoen voor Argon. De afdeling basketball bestaat dan 50 jaar. Dit jubileumseizoen zal uiteraard breeduit gevierd worden!